marți, 7 februarie 2012

Accelerometru ThinkPad

Majoritatea laptopurilor ThinkPad sunt dotate cu un dispozitiv menit sa monitorizeze variatii ale acceleratiei,dispozitiv binevenit pentru portabile deoarece acesta ajutat de softul Airbag Protection opreste activitatea hardului in momentul in care laptopul inregistreaza variatii de acceleratiei,si implicit prelungeste durata de viata a acestuia.Inca de cand mi-am procurat primul IBM cu accelerometru m-am gandit ca acest dispozitiv ar putea fi folosit si altfel nu doar pentru monitoizarea hardului si se pare ca am avut dreptate.Accelerometrul poate fi folosit si de anumite jocuri gen Tux Racer sau aplicatii gen Knock Age,sau Smackpad plug in pentru Compiz.Tin sa fac o mica paranteza,Compiz este un program pentru linux,personal l-am folosit pe Ubuntu Linux,deci e clar ca nu va putea fi folosit pe windows sau mac.Acelasi lucru este valabil si pentru knockage,iar jocurile pot fi instalate atat ppe windows cat si pe linux sau mac os. Pentru a folosi accelerometrul in jocuri compatibile trebuie doar sa descarcati acest fisier SDL si sa-l copiati,inlocuindu-l pe cel vechi din folderul in care aveti jocul.Alt joc care merita mentionat ar fi Neverball,iar o lista mai vasta puteti gasi aici.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu